21 فروردین 1405

هیات ایرانی به ریاست قالیباف وارد اسلام‌آباد پاکستان شد

هیات مذاکره کننده ایرانی به سرپرستی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، برای مذاکره با طرف آمریکایی وارد اسلام آباد پاکستان شد.
رسما ترامپ تهدیدشون کرده که اگه زنده اید بخاطر اینه که امروز اینجا باشید و به قول خودش تسلیم نامه رو امضا کنید///
23:26 - 21 فروردین 1405

2 بازنشر345 واکنش
48٫6k بازدید



8 پاسخ

@IRAN421 فروردین 1405
در پاسخ به و
چقدرم حرف های ترامپ برای ما مهمه

تصویر نمایه‌ی ‌فقط برای ایران  ( ارادتمند علی خضریان وطن پرست واقعی )‌
@Kiao0o22 فروردین 1405
در پاسخ به و
ترامپ زیاد شکرخوری میکنهشما جدی نگیرید

@ZEDOBASH66622 فروردین 1405
در پاسخ به و
ترامپ پدوفیلی تون زایید😂🤣 اون همه ادعا کرد به ...خوردن افتاد

تصویر نمایه‌ی ‌☫سرباز رهبری🇮🇷‌
@Sarbaz_rahbari22 فروردین 1405
در پاسخ به و
ترامپ حرا...زاده خر کی باشه که بیاد تسلیم نامه بزاره جلومون؟از هفت جهت به هشت قسمت تقسیمش میکنیم تا نیاد لات بازی در بیارهدم سردار قالیباف هم گرم! خدا کمکشون کنه، سلامتی سربازان اسلام صلوات🌸🌺

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user1775477810322 فروردین 1405
در پاسخ به و
تعداد لایک کامنت ایشون جالبه 😄

@Afsaholmotekalemin22 فروردین 1405
در پاسخ به و
حرف های ترامپ فقط برای شما تندروهای کله پوک و اون پهلوی چی ها اهمیت داره. دقیقا حرف رو میزنه که شماها بیاید اینجوری بلغور کنید!

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user1775477810322 فروردین 1405
در پاسخ به و
به نظرتون تسلیم میشیم یا دوباره جنگ شروع میشه ؟؟؟

@user17685986847222 فروردین 1405
در پاسخ به و
اگر نظر رهبر همینه تا لایک کنم چون دیشب ایشان دقیقا توضیح دادن و تعیین تکلیف; ایشان پیروزی رو از آن مردم و مذاکرات رو جزئی از پلن اعلام کردن. وظیفه مردم دعا برای نمایندگان رهبری هست و هر کلامی غیر از این مقابل کلام رهبریه و تفکر خوارج