این خبر حذف شده است.
@user17091005471169275924 اردیبهشت 1405در پاسخ به وافزایش حقوق خیلی خیلی کمتر بوده چرا افزایش حقوق هیات علمی ها را خیلی بیشتر جلوه داده و افزایش حقوق کارمندان را کمتر(45درصد)جلوه داده می شود.از این به بعد همانطور که هیات علمی به خاطر کارکردن در منزل و دانشگاه حتی تا نصفه شب اضافه کاری دریافت نمی کند دریافتی کارمندان هم فقط و فقط بر اساس حکم باشد
@user1777118516465 اردیبهشت 1405در پاسخ به وکاش کسایی که از افزایش حقوق اساتید گلایه می کنن این رو هم می دونستن که استاد تو ایران با نبود مواد آزمایشگاهی کافی و تجهیزات کم، در پژوهش باید با محققان جهانی رقابت کنه تا بتونه مقاله منتشر کنه که رکود علمی نگیره و اخراج نشه! جدا از ارزیابی های آموزشی و اجرایی و فرهنگی سالانه اش! کاش کمی درک داشتید