2 اردیبهشت 1405

ابراهیم‌پور: افزایش حقوق اعضای هیئت علمی کاملاً منطبق بر قانون است

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت‌: افزایش حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کاملاً منطبق بر قانون است و سازمان برنامه و بودجه باید هرچه سریع‌تر اجازه پرداخت آن را صادر کند‌.
در بحبوحه جنگ، حقوق اعضای هیات علمی حدوداً دو برابر شده و به میانگین ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.بخش بزرگی از مدیران ارشد دولتی و نمایندگان مجلس خود عضو هیئت علمی هستند.فاصله حقوقی اعضای هیئت علمی با کارکنان مشابه خود در دستگاههای اجرایی نباید بیش از ۳۰ درصد باشد.اکنون این نسبت به ۲۰۰ درصد و بیشتر رسیده است. ما نمی‌گوییم اعضای هیئت علمی شایسته حقوق مناسب نیستند. می‌گوییم همه حقوق بگیران کشور در شرایط جنگی و تورم سنگین، سزاوار افزایش عادلانه هستند.https://farsnews.ir/user177504720931/1776707957575317487

این خبر حذف شده است.

18:22 - 3 اردیبهشت 1405

2 واکنش
147 بازدید



2 پاسخ

@user17091005471169275924 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
افزایش حقوق خیلی خیلی کمتر بوده چرا افزایش حقوق هیات علمی ها را خیلی بیشتر جلوه داده و افزایش حقوق کارمندان را کمتر(45درصد)جلوه داده می شود.از این به بعد همانطور که هیات علمی به خاطر کارکردن در منزل و دانشگاه حتی تا نصفه شب اضافه کاری دریافت نمی کند دریافتی کارمندان هم فقط و فقط بر اساس حکم باشد

@user1777118516465 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
کاش کسایی که از افزایش حقوق اساتید گلایه می کنن این رو هم می دونستن که استاد تو ایران با نبود مواد آزمایشگاهی کافی و تجهیزات کم، در پژوهش باید با محققان جهانی رقابت کنه تا بتونه مقاله منتشر کنه که رکود علمی نگیره و اخراج نشه! جدا از ارزیابی های آموزشی و اجرایی و فرهنگی سالانه اش! کاش کمی درک داشتید