سلام کسی مخالف افزایش حقوق اساتید دانشگاه نیست ولی باید تناسب و عدالت در پرداخت حقوق بین همه کارمندان هم رعایت بشه.
این خبر حذف شده است.
@user170909998508783969431 فروردین 1405در پاسخ بهسلام کسی مخالف افزایش حقوق اساتید دانشگاه نیست ولی باید تناسب و عدالت در پرداخت حقوق بین همه کارمندان هم رعایت بشه.
@user17091002409739088651 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبا تشکر از دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، از موضعگیری دقیق، شفاف و حرفه ای شان این موضع گیری نشان داد که وجود نازنبن این افراد و تدابیرشان، چقدر برای محرومین بی صدا، امید آفرین است.و تشکر ویژه هم خبرگزاری محترم فارس، در نشر بسیار حرفه ای و جامع این پدیده منحصر به فرد آنهم در شرایط جنگی.
@user170910054711692759211 اردیبهشت 1405افزایش 100 درصدی؟؟؟ اطلاعات یا نادرست است یا عامدانه کذب است.چرا؟ کارمند اضافه کار و مزایای دیگردریافت می کند. هیات علمی تا نصف شب بدون دریافت اضافه کاری در خانه کار می کند. آقای وطن دوست از این به بعد کارمندان هیچ دریافتی به عنوان اضافه کاری و... نباید داشته باشند. فقط بر اساس حکم حقوق بگیرند
@user170910054711692759211 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکشور دوست مطالبات شما برای عدالت نیست مطمئن باشید برای منفعت طلبی و کتمان واقعیات فراوانی است. هر دریافتی به عنوان اضافه کار،...کارمندان باید قطع شود. همانطور که هیات علمی در خانه بدون دریافت اضافه کاری کار می کند کارمند هم باید بدون چشم داشتی کار کند تمام وقت حضور در اداره باید کار کنند نه...
@user170910054711692759211 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمانطور که برای استخدام هیات علمی ها باید حتما دارای مدرک دکتری آن هم از دانشگاههای عالی باشند تا بتوانند کارشان را شروع کنند کارمندان هم باید اول دکتری از دانشگاههای عالی بگیرند تا بتوانند استخدام بشوند هرگونه دریافتی با هر عنوانی برای کارمندان باید قطع شوددر زمان اداری باید فقط کارکنند برای عدالت.