12 فروردین 1405

شلیک موشک‌های ایران از هفته آینده شدت می‌گیرد

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه وضعیت تنگه هرمز امروزه بزرگترین شکست استکبار است از تعریف یک نظام حقوقی جدید برای تنگه هرمز تعریف خبر داد و گفت: از هفته آینده شدت موشک های ایران به سمت پایگاه‌های آمریکایی و منافع استکباری اسرائیل بسیار بیشتر خواهد شد.
دوستان در پیروزی ما شکی نیست اما به این فکر کنید امریکا با ۱۵۰ هزار نیرو کل عراق رو گرفت اما اکنون ۵۰ هزار نیرو دارد شاید برای رد گم کنی اسم خارک رو میاورند شاید میخواهند وارد سواحل ایران شوند
13:40 - 12 فروردین 1405

15 واکنش
7296 بازدید