12 فروردین 1405

شلیک موشک‌های ایران از هفته آینده شدت می‌گیرد

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه وضعیت تنگه هرمز امروزه بزرگترین شکست استکبار است از تعریف یک نظام حقوقی جدید برای تنگه هرمز تعریف خبر داد و گفت: از هفته آینده شدت موشک های ایران به سمت پایگاه‌های آمریکایی و منافع استکباری اسرائیل بسیار بیشتر خواهد شد.
شلیک موشک های ما از ۲۰۰ تا در روز به ۵۰۰۰ تا در روز رسیده امید است در هفته بعد به ۱۰ هزار در روز برسد
13:34 - 12 فروردین 1405

1 نقل قول83 واکنش
16٫1k بازدید



3 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌وی‌
@Vey0012 فروردین 1405
در پاسخ به و
عزییییییییییییییزم! دلبندم! علم شمارش رو چه نیک آموخته‌ای!!امید که تا ۱۲ اُم اردیبهشت جنگ تمام شود (با پیروزی ایران)، به مناسبت روز معلم، آموزگار ریاضی دوره‌ی ابتدایی شما رو یافته و بوسه بر دستان پرتوانش بزنیم!!

@user170910034406961680612 فروردین 1405
در پاسخ به و
خوش مزه بازی در بیار کسی جلوتو نگرفته ولی دیگه انقد بی ذات و بی شرف که عکس شهید موسوی را میزاری پروفایلت ؟

@user170910157399350447312 فروردین 1405
در پاسخ به و
خوب که چی؟در هر صورت موضع اکثریت مردم وطن و پاسخگویی و انتقام از دشمنانه،امثال تو در تمام ادوار تاریخ بودن و هستن،مایه ننگ ایران هستین.