@SUNNISH4 اردیبهشت 1405در پاسخ به وبچه بازی چیه؟ کی گفته دی جی ترا بچه باز بوده؟ عمو تری مجبور فقط بعد تجاوز یه کودک رو با رسپی سلاخی و قصابی و اقدام به خام خواری کنه که خواستش اجابت بشه!بیبی بن هم که خودش دسمایه بوده در ارتش!!!اصن این لقب بیبی ( احمق حامی ایرانیش بی بی میگه 😂 از بس احقمن حتی پیگیری نککردن ببینن جریان چی بوده! ه…نمایش بیشتر