21 فروردین 1405

هیات ایرانی به ریاست قالیباف وارد اسلام‌آباد پاکستان شد

هیات مذاکره کننده ایرانی به سرپرستی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، برای مذاکره با طرف آمریکایی وارد اسلام آباد پاکستان شد.
خدایی ؟ خوبه باز بعد توییت ترامپ در جواب قالیباف که گفت شما رو زنده گذاشتیم که فقط مذاکره کنید گفتیم الان کنسل میکنند
23:28 - 21 فروردین 1405

152 واکنش
16k بازدید