@Rezaalam673 اردیبهشت 1405در پاسخ به واحساس میکنم وارد مرحله فرسایشی داریم میشیم ، بصورت اقتصادی ، خیلی بدتر از قبل و ناامنی و احتمال بمباران در هر لحظه، میترسیدم یه روز بشیم سوریه و عراق ... که انگار داریم میشیم
@Abolfazl_you3 اردیبهشت 1405در پاسخ به واستراتژی رو که لو نمیدن اصلا هر دو طرف خیلی عجیب صحبت میکنن معلوم نیست میخواد چی بشه