8 اردیبهشت 1405

بمب خبری سنگرشکن‌های آمریکایی در کارگاه‌های ایرانی

برخی منابع غربی نگرانی‌هایی از احتمال مهندسی معکوس مهمات عمل نکرده آمریکایی و صهیونیستی توسط ایران منتشر کرده‌اند. تجربه‌ نشان داده این نگرانی‌ها چندان بی‌مورد نیست. شاید اینبار نوبت به بمب‌های سنگرشکن رسیده باشد.
عقل سلیم میگه فقط فقط داشتن بمب اتمی چون نشان داده شده سالهای بعد جنگ اتمی هست انشاالله که داشته باشیم وگرنه مطمئن باشید خاک ایران را به توبره می‌کشند اونی هم که میگه نیاز نداریم صدرصد پاسپورت خارج را داره
13:31 - 8 اردیبهشت 1405

14 واکنش
5246 بازدید