داشتم تصور میکردم رییس جای بشم بد چندین میلیون نفر رو همزمان ببرم زیر خط فقر. توبیخ میشدم یا تذکر میگرفتم. به گمانم یک حفره عمیق قانونی داریم تو ایک حالت #اینترنت
15:58 - 3 اردیبهشت 1405

3 واکنش
808 بازدید