4 روز پیش

نبویان چه گفت که اجازه ندادند حرفش ادامه یابد؟ آقای جبلی؛ پزشکیان رئیس دولت است یا رئیس رسانه‌ملی؟

واکنش حجت‌الاسلام دکتر نبویان:🖊👆حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت امنیت مجلس شورای اسلامی :👇امروز در شبکه خبر در مورد چرایی مخالفت رهبری با تفاهم یادداشت ایران و آمریکا مشغول بیان دیدگاه رهبری بودم که به صورت ناقص رها شد. بخش مهم آن بررسی متن یادداشت تفاهم بود که علت مخالفت رهبری…نمایش بیشتر
تصویر نمایه‌ی ‌هنر و رسانه‌
هنر و رسانهنشان رسمی فارس

@ArtsandMedia  •  4 روز پیش

صداوسیما: اظهارات نبویان را پیگیری قضایی می‌کنیم

روابط عمومی معاونت سیاسی صداوسیما با صدور اطلاعیه‌ای در واکنش به اظهارات امروز یکی از نمایندگان مجلس در آنتن زنده شبکه خبر، اعلام کرد اشاره ناقص و مخدوش به برخی اسناد دارای طبقه‌بندی و مکاتبات مسئولان عالی کشور، مصداق تخلف قانونی بوده و پیگیری قضایی آن در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

نمایش گزارش

اگربزرگانی مانندنبویان نداشتیم ،خدامیداندکه مانندحالا پیروز جنگ باآمریکا وبااسرائیل وغرب نمیشدیم وهمه بایدبه ریش مامیخندیدند مابه جدیت ،صراحت،قاطعیت،شفافیت،شجاعت وخدایی بودن نبویان واقفیم( مردی ازایران زمینحفظه الله)
02:58 - 31 خرداد 1405




1 پاسخ

خدا رو شکر هنوز مالک اشتر داریم