4 اردیبهشت 1405

سردار طلایی‌نیک: بخش قابل توجهی از توان موشکی استفاده نشده است

سخنگوی وزارت دفاع تأکید کرد: نیروهای مسلح تا لحظه پیش از آتش‌بس، آسمان سرزمین‌های اشغالی را در تسلط خود داشتند و بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های موشکی نیز همچنان استفاده نشده باقی مانده است.
الان وقتی موشک داریم و میتونیم جواب بدیم پس مذاکره چه معنایی داره؟؟؟توان موشکی ، اورانیوم غنی شده ، دو کارت طلایی هستنداگر از دست برن ، بخدا ایران رو ویران میکنن
23:57 - 4 اردیبهشت 1405

47 واکنش
11٫7k بازدید