@user1773062621279 خرداد 1405در پاسخ بهباسمه تعالی / با سلام و احترام بر خوانندگان گرامی . میدانیم نخبه یعنی برگزیده ( انتخاب شده) اما انتخاب را چه کسی یا کسانی انجام داده اند؟ چرا؟ غالباََ عده ای که به بی فکری وپذیرفتن هر سخنی از هر کسی عادت کرده اند ، متأسفانه سر را بعلامت قول پائین آورده و ، ادامه دارد
@user1773062621279 خرداد 1405ادامه : قرآن می خوانیم وحتی حفظ هم می کنیم که خدای تعالی می فرماید قل هاتوا برهانکم ان کنتم صادقین .اگر قرآن را درست بفهمیم و به تعالیم آن در وقت مناسبش عمل کنیم ، با چنین فریب خوردگی ها و بی فکری ها خیلی کم مواجه می شویم . من می گویم هرچه می گویم قبول کن دیگر حرفی نباشد! ادامه دارد
@user1773062621279 خرداد 1405محمد مهدی من که دیگر خسته شدم از بس که به تو ذکر دادم سعی کن غلط ننویسی ، قبول را چرا قول نوشته ای ؟ در نوشتن کمی دقت کنی ضرر نخواهی کرد ، باور کند .