5 ساعت پیش

۱۰ روز نقض سیستماتیک تفاهم نامه

ده روز از اجرای یادداشت تفاهم می گذرد. ایران در این ده روز به تعهدات خود عمل کرده، اما آمریکا (و متحد صهیونیستش) به دفعات، تعهدات را زیر پا گذاشته اند.تدریجا منافذ تفاهم نامه آشکار می شود و بستن آنها نیازمند اراده قوی در طرف مذاکره کننده ایرانی است و گرنه نقض حقوق ایران بیشتر خواهد شد و می تواند رو…نمایش بیشتر
ظاهراً ما فقط ۶۰ روز فرصت دادیم که قیمت نفت پایین بیاید،آمریکا مخازن خود را پر کند و با دست پر دوباره به سراغ مردم مظلوم بیایداگر این سناریو محقق شود،تک‌تک بانیان این فاجعه را باید به جرم خیانت محاکمه و مجازات کرداین یک «هشدار» است،نه «تحلیل».#۶۰_روز_فرصت_دشمن#خیانت_راهبردی#بانیان_را_محاکمه_کنید
17:41 - 26 ژوئن 2026

137 بازدید