در واقع دغدغه مون درآمدمونه.کارمون کاملا مرتبطه با اینترنت.#ایتترنت #جنگ #غم_نان
ا
احسان عرفانی

@erfan_2000  •  25 اسفند 1404

ای کاش منم اوج دغدغه ی زندگیم این بود که اینترنت وصل شه...بخدا جدی میگم، واقعا خیلی بهتون حسودیم میشه🥺🤧

نمایش گزارش

15:47 - 25 اسفند 1404

2 واکنش
454 بازدید



1 پاسخ

@erfan_200025 اسفند 1404
در پاسخ به
اگه واقعا دغدغه درآمد باشه اوکی.... ولی قبول کن خیل زیادی از افراد دغدغشون از اینترنت نداشتن، درآمد نیست...