من نمی خوام به زور دست و پا زدن همه تلاشمو می کنم نباید به این شرایط عادت کنم .. باید یادم باشه که اینترنت بین الملل حق همه ماست وسط تبعیض جنگ و اختلاف طبقاتی و فشار اقتصادی انگار تو اوج گرمای مرداد گیر کردم اطرافم همه مثل اینکه زیر آب هستن همه چیز چین می خوره .سایه وار و من سعی می کنم نخوابم