@user170910145043072640720 فروردین 1405همانطور که امام شهید گفتند چاره ای نداریم جز قوی شدن. به نظرم آتش بس واقعی در ذیل ۳ مورد زیر رخ خواهد داد (همگی لازم) :۱- دارای دست کم ۲۰ عدد بمب اتم شویم.۲-دستیابی به موشک های بالستیک قاره پیما که به تمام خاک امریکا دسترسی داشته باشد.۳- اتحاد استراتژیک دفاع اتمی با پاکستان و کره شمالی. 🇮🇷