18 فروردین 1405

کپلر: ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی در خلیج فارس گیر افتاده‌اند

جدیدترین داده‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد که ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی نمی توانند از تنگه هرمز عبور کنند، آنهایی هم که تلاش کردند، بازگردانده شدند.
امشبم مثل هر شب اتفاقی نمیفتهبگیرید بخوابید😉
23:23 - 18 فروردین 1405

14 واکنش
2129 بازدید