در حالیکه خیلی از جوانها دلشون میخواد ازدواج کنند و فرزند داشته باشند و یک زندگی خیلی عادی ، اما به دلایلی که همگی میدونیم حتی خوابشم نمیتونن ببینن و به معنای واقعی حسرت ساده ترین چیزها بر دلشونه، یک چنین پویشی اونم الان به نظر من شبیه اون داستان تاریخیه...مردم اگر نان ندارند خب شیرینی بخورند