12 فروردین 1405

شلیک موشک‌های ایران از هفته آینده شدت می‌گیرد

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه وضعیت تنگه هرمز امروزه بزرگترین شکست استکبار است از تعریف یک نظام حقوقی جدید برای تنگه هرمز تعریف خبر داد و گفت: از هفته آینده شدت موشک های ایران به سمت پایگاه‌های آمریکایی و منافع استکباری اسرائیل بسیار بیشتر خواهد شد.
چرا از هفته آینده ؟آخ که چقدر دلم میشکنه وقتی صنایع و مردم بی دفاع هدف حمله قرار می گیرن. کاش زودتر و بیشتر اسراییل رو می زدید
13:35 - 12 فروردین 1405

54 واکنش
16k بازدید