@user17531904009524 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخب زمانی ک ایران قصد داشت رابطه محکم با چین برقرار کنه و قرارداد های بزرگ رو ببنده اگه یادتون باشه مردم کوچه بازار بیننده اینترنشنال همگیمیگفتن ایران همه شهر ها و جزیره هارو فروخته به چین!همون موقع عربستان از فرصت استفاده کرد قرارداد های بلند مدت اقتصادی خوبی رو با چین امضا کرد