@user170910137738696905816 فروردین 1405در پاسخ به وروی زمین گیر کرده بودن؟ یا تیر غیب رزمنده ها خورده بهشون؟ 😁
@Iran77716 فروردین 1405در پاسخ به ودروغه این خبر. خدمه و خلبان داره اون دوتا، اونا سوار چی شدن از ایران خارج بشن؟؟ با تاکسی که نمیرن. پس باید در همون محل هلیکوپترهای بیشتر و یا هواپیمای ترابری حاضر بوده، که یعنی رفتن در وسط ایران پایگاه هوایی زدن و این خیلی خیلی مسخرست