12 اردیبهشت 1405

دختری که به خاطر جانباز لانچر، چادری شد

کنار موکب‌ها دو مرد جاافتاده ایستاده‌اند و صمیمانه با هم خوش و بش می‌کنند. همسر یکی از آنها با فاصله‌ای اندک روی زیراندازی نشسته و ذکر می‌گوید. می‌روم سراغش و سر صحبت را باز می‌کنم. بانوی میانسال که هر شب در میدان است می‌گوید «باورت نمیشه اگه بگم این آقا کیه که داره با همسرم حرف می‌زنه!»
یعنی هر کی پاک و نجیبه چادریه بقیه نه این مسخره ترین استدلال کل منظومه راه شیری .دست بردارین از این دو قطبی سازی ..کی میخواید تغییر کنید حجاب رو با افراط گرایی نابود کردین .چون تو حجاب داری گلی به سر کشور نزدی همه چیزو به حجاب گره زدین عاقل شید
18:27 - 12 اردیبهشت 1405

26 واکنش
3559 بازدید



1 پاسخ

@user17726944038312 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
چرا الکی جو میدی؟ کجا گفته چادری ها نجیبن بقیه نه اینکه گفته یک نفر احساس کرده چادر باید بذاره یعنی خود قبلیش آدم بدی بوده؟؟؟؟ چادر فقط یک نوع پوششه چه ربطی به خوب و بد بودنو نجیب و غیر نجیب بودن آدم‌ها داره ؟؟؟؟ همین امثال شما هستن که از هر چیزی حرف درست میکنن و سوتفاهم توی جامعه راه می اندازن.