12 اردیبهشت 1405دختری که به خاطر جانباز لانچر، چادری شد
کنار موکبها دو مرد جاافتاده ایستادهاند و صمیمانه با هم خوش و بش میکنند. همسر یکی از آنها با فاصلهای اندک روی زیراندازی نشسته و ذکر میگوید. میروم سراغش و سر صحبت را باز میکنم. بانوی میانسال که هر شب در میدان است میگوید «باورت نمیشه اگه بگم این آقا کیه که داره با همسرم حرف میزنه!»
@user17726944038312 اردیبهشت 1405در پاسخ به وچرا الکی جو میدی؟ کجا گفته چادری ها نجیبن بقیه نه اینکه گفته یک نفر احساس کرده چادر باید بذاره یعنی خود قبلیش آدم بدی بوده؟؟؟؟ چادر فقط یک نوع پوششه چه ربطی به خوب و بد بودنو نجیب و غیر نجیب بودن آدمها داره ؟؟؟؟ همین امثال شما هستن که از هر چیزی حرف درست میکنن و سوتفاهم توی جامعه راه می اندازن.