22 خرداد 1405

پیش‌نویس تفاهمنامه ایران و آمریکا

پیش‌نویس تفاهمنامه ایران و آمریکا
استادگرامی،یادتونه باآتش بس مخالف بودید؟اونموقع به شمابرچسب ضدوحدت زدن ولی امروز همونا میگن آتش بس اشتباه بود،مردم ازرهبری نمی‌پذیرند فردا بگه مخالف بودم،شما ک رهبرکشوری پشتوانه ملت رو داری اجازه نده این فاجعه رو،باز شدن تنگه بدون عوارض یعنی جنایت در حق ملت،رهبر عزیز الان وقتشه به ندای ملت گوش بده
16:19 - 22 خرداد 1405

7 واکنش
1190 بازدید