استادگرامی،یادتونه باآتش بس مخالف بودید؟اونموقع به شمابرچسب ضدوحدت زدن ولی امروز همونا میگن آتش بس اشتباه بود،مردم ازرهبری نمیپذیرند فردا بگه مخالف بودم،شما ک رهبرکشوری پشتوانه ملت رو داری اجازه نده این فاجعه رو،باز شدن تنگه بدون عوارض یعنی جنایت در حق ملت،رهبر عزیز الان وقتشه به ندای ملت گوش بده