@Zahraeee7 بهمن 1404در پاسخ بهکار اسراییل خیلی جنایت هست ولی اینقدر لامصب قدرت داره که داره تو لبنان و ایران و عراق و سوریه کلی ادم میکشه هر کی بر ضد منافعشه حالا هر چقدرم بد چرا ما که ابر قدرت منطقه ایم نمیریم تو خاک اسراییل شروع به ترور کنیم ؟ چرا ؟ نمیتونیم ؟ یا چی ؟ میشه توضیح بدید ؟