23 فروردین 1405

مشکلات پیامرسان‌های داخلی چطور حل می‌شود؟

افزایش کاربران پیام‌رسان‌های داخلی در این روزها مشکل اصلی آن‌ها را نه در نرم‌افزار، بلکه در کمبود زیرساخت‌های فنی نشان داده است؛ موضوعی که نیازمند اقدام فوری وزارت ارتباطات است.
تصویر نمایه‌ی ‌فاد گادر‌
@FadGader23 فروردین 1405
در پاسخ به
قبل از بروز فاجعه اقدام کنید . اعتراضات بعدی اعتراض به اینترنت رانتی و پلکانی و بستن اینترنت بین الملل به روی مردم است. اینبار دیگه مردم انقلابی هم معترض میشن.
همه این خزعبلات رو خودت به تنهایی گفتی یا کمک هم از کسی گرفتی؟
15:51 - 24 فروردین 1405

2 واکنش
53 بازدید