افزایش کاربران پیامرسانهای داخلی در این روزها مشکل اصلی آنها را نه در نرمافزار، بلکه در کمبود زیرساختهای فنی نشان داده است؛ موضوعی که نیازمند اقدام فوری وزارت ارتباطات است.
قبل از بروز فاجعه اقدام کنید . اعتراضات بعدی اعتراض به اینترنت رانتی و پلکانی و بستن اینترنت بین الملل به روی مردم است. اینبار دیگه مردم انقلابی هم معترض میشن.