20 فروردین 1405

نظرسنجی از کاربران فارس درباره آتش بس و مذاکره

آیا با آتش بس و مذاکره موافقید؟

6801 رأی  •  نظرسنجی پایان یافته است.
کسی نمی‌تواند لیست رأی‌دهندگان را ببیند
@fateme105520 فروردین 1405
خیر.موافق نیستم.پایان این جنگ باید برچیده شدن تمام پایگاه‌های آمریکا از منطقه و نابودی کامل صهیونیست‌ها و آزادی فلسطین باشه.در غیر اینصورت، ایران همچنان مورد تهدید رژیم‌های تروریست آمریکایی صهیونیستی خواهد بود.
۵٠ سال با همین فلسطین فلسیطن کردنا، اوضاعمون این، رفا مردم اونارو رو به رفا مردم خودمون ترجیح دادید
13:56 - 20 فروردین 1405

5 واکنش
647 بازدید



1 پاسخ

@fateme105521 فروردین 1405
در پاسخ به
گفتم "در غیر اینصورت....".یعنی من درباره‌ی ایران حرف زدم.شما دوست دارید ایران مدام مورد تهدید باشه و هر چند ماه، درگیر جنگ با صهیونیستا باشه؟خوشتون میاد از جنگ؟دشمنی که ول کن نیست، باید یک بار برای همیشه نابودش کنیم و خلاص.