نظرسنجی از کاربران فارس درباره آتش بس و مذاکره
آیا با آتش بس و مذاکره موافقید؟
6801 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.
کسی نمیتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@fateme105520 فروردین 1405خیر.موافق نیستم.پایان این جنگ باید برچیده شدن تمام پایگاههای آمریکا از منطقه و نابودی کامل صهیونیستها و آزادی فلسطین باشه.در غیر اینصورت، ایران همچنان مورد تهدید رژیمهای تروریست آمریکایی صهیونیستی خواهد بود.
@fateme105521 فروردین 1405در پاسخ بهگفتم "در غیر اینصورت....".یعنی من دربارهی ایران حرف زدم.شما دوست دارید ایران مدام مورد تهدید باشه و هر چند ماه، درگیر جنگ با صهیونیستا باشه؟خوشتون میاد از جنگ؟دشمنی که ول کن نیست، باید یک بار برای همیشه نابودش کنیم و خلاص.