تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌دونده در کهکشان‌
د

دونده در کهکشان

@user176889116279
تاریخ پیوستن: دی 1404

دونده در کهکشان بازنشر داد

تصویر نمایه‌ی ‌فقط ایران‌
@user17722735491324 فروردین 1405
در پاسخ به
طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی موضوعات حیاتی مملکت باید به رفراندوم گذاشته شود تنها راه برون رفت از بحران امروز مراجعه به نظر اکثریت مردمه بپرسید مردم موشک و غنی سازی و محو این و ان میخوان یا رفاه یک زندگی معمولی و ارتباط با همه کشورهای جهان

دونده در کهکشان بازنشر داد

تصویر نمایه‌ی ‌پزشک آبادانی(اخبارگوی سابق)‌
@PejeshkeAbodani24 فروردین 1405
آپدیت:فاکس نیوز: محاصره دریایی بنادر ایران آغاز شد. نیروی دریایی آمریکا در حال ارسال هشدار به دریانوردان. کشتی های متخلف در اقیانوس هند و دریای عمان توقیف میشوند...سنتکام: ورود و خروج به بنادر ایران را مسدود میکنیم.سازمان عملیات تجارت دریایی بریتانیا: محدودیت برای کشتی های مرتبط با ایران اعمال شد

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user17688911627924 فروردین 1405
عنی سازی ******** هیچ نقش و اهمیتی در زندگی مردم نداشته و نداره، امنیت رو هم از ما گرفته و باعث جنگ و تحریم و فشار اقتصادی علیه ما شده...ما مردم ایران یه زندگی نرمال در آرامش و رفاه میخواهیم و نیازی به ******** نداریم...توافق کنید با آمریکا و روابط اقتصادی شروع کنید، این فرصت کوتاه از دست ندید

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user17688911627924 فروردین 1405
در پاسخ به
اون اقلیت جنگ طلب تندرو دو درصدی که همیشه مخالف رابطه و صلح با آمریکا است و از دیوار سفارت ها بالا میره، دشمن درجه یک مردم و ایران هست چون میخوان مردم همیشه تو سختی و فقر و تحریم زندگی کنن...چون میدونن اگه ایران با آمریکا توافق کنه بعد از لغو تحریم ها کشور میتونه وارد اقتصاد جهانی بشه و پیشرفت کنه

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user170910145226229115823 فروردین 1405
در پاسخ به
پیش بینیم اینه‌ که امروز شبیه سال ۱۳۶۱ هست که خرمشهر آزاد شد و متاسفامه ایران در اون زمان آتش بس و غرامت رو نپذیرفت و جنگ شش سال دیگه ادامه داشت و تلفات و خسارات جنگ ادامه یافت و بدون هیچ ارزش افزوده دیگه ای برای ایران در سال ۶۷ با نوشیدن جام‌زهر دیرهنگام تموم شد.تکرار تلخ تاریخ!

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user17688911627923 فروردین 1405
در پاسخ به
۴۰ سال دشمنی و اختلاف با آمریکا هیچ سودی برای مردم و کشور نداشت بلکه باعث تحریم و جنگ علیه ما شد....توافق و دوستی و روابط با آمریکا قطعا حداقل سودش پایان دائمی جنگ و تحریم ها خواهد بود..حالا باز اصرار کنید روی عوارض کوتاه مدت تنگه هرمز که نه تنها غیر قانونیه بلکه دوباره باعث جنگ و تحریم میشه

دونده در کهکشان بازنشر داد

@KANG_A23 فروردین 1405
در پاسخ به
احمق ها در مازندران هستم بهتون میگم کم نیاز ترین صنعت به برق، که صنعت کشاورزی در شمال هست با زدن برق فلج میشه ؟حتی برای زنده بودن غذا نخواهید داشت ۹۰ میلیون نفر رو کمک سازمان ملل نمیتونه زنده نگه داره بتمرگید دم قالیباف گرم

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user17688911627923 فروردین 1405
در پاسخ به
دمش گرم اگه قالیباف با ونس دست داده اول اینکه سیاست آداب و رسوم خودش داره دوم اینکه همین رفتارهای کوچک میتونه باعث رفع بزرگترین خصومت ها و جنگ ها بین کشورها بشه سوم اینکه امیدوارم بیشتر بشنویم و ببینیم از دست دادن و روابط دوستانه مستقیم مسیولان ایران و آمریکا

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user17688911627923 فروردین 1405
واسه میلیون ها جوان بیکار تو کشور چطور شغل ایجاد کنیم؟ با ورود شرکت های بزرگ آمریکایی و اروپایی به ایرانچطوری مشکل تورم و رکور اقتصادی حل کنیم؟ با لغو تحریم ها و ورود به اقتصاد و بانک جهانیچطوری درامدزایی کنیم و کشور بازسازی کنیم؟ با ورود سرمایه گذاران، پروژه ها و میلیون ها گردشگر خارجی به کشور

این خبر حذف شده است.


دونده در کهکشان بازنشر داد

@user17757678204522 فروردین 1405
در پاسخ به
بیخیال غنی سازی شوید در ازای رفع تحریم، بیخیال عوارضی از تنگه شوید و پول های بلوکه شده برگردد بیخیال غنیمت گرفتن شوید در ازا از زیر غنیمت دادن به اعراب فرار کنید بیخیال اورانیوم شصت درصد شوید در ازای سرمایه گذاری آمریکا در ایران و روابط خود را با مردمتان درست کنید و به جمهوریت از دست رفته برگردید

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user17688911627922 فروردین 1405
در پاسخ به
دیدید تابوی مذاکرات مستقیم و حرف زدن با آمریکایی ها چقدر زود عادی شد؟توافق و شروع روابط و بازگشایی سفارت آمریکا در ایران هم به همین سرعت عادی میشه، مردم هم خواهان همین هستند. به اقلیت جنگ طلب توجه نکنید

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user1768496678822 فروردین 1405
در پاسخ به
چقدر خوبه که کشور انعطاف پذیر باشه و کار درست رو انجام بدهبا اطمینان میگم الان با این کارتون طرفداراتون خیلی بیشتر از اون زمانی بود که به حرف این افراطی هایی گوش میدادید که الان زیر هر پستی جولان میدن و تلاش های تیم مذاکره رو بی ارزش میدوننمیگید نه به لایکا و دیسلایکا نگا کنید

دونده در کهکشان بازنشر داد

تصویر نمایه‌ی ‌سونیک‌
@SONIC10 اسفند 1404
در پاسخ به و
همه برای صلح پایدار تلاش کنیم و زندگی و عشق را برای یکدیگر بخواهیم و از جنگ دوری گزینیم و به فکر ایران و خودمان باشم زنده باد ایران در صلح و آشتی و سریعا مذاکرات صلح را شروع کنید

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user1768891162791 بهمن 1404
در پاسخ به
حجاب با گشت ارشاد امنیتی شد و دیدید که بی حجابی الان کل کشور گرفته...مطمئن باشید امنیتی و محدود کردن اینترنت هم نه تنها هیچ سودی برای کشور نداره بلکه ضررهای جبران ناپذیری به کشور وارد میکنه..از جمله ضررهای هزاران میلیاردی اقتصادی و افزودن مردمی که تا الان معترض نبودن به معترضین#اینترنت_را_وصل_کنید

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user1768891162791 بهمن 1404
در پاسخ به
اینترنت حق اولیه بشری مردم وصل کنید...حتی کسانی که به شما امید و اعتمادی داشتن هم دارید عصبی و معترض میکنید...چون زندگی همه به اینترنت گره خورده #نه_به_اینترنت_ملی #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_ازاد #اینترنت_بین‌الملل

دونده در کهکشان بازنشر داد

@user1768891162791 بهمن 1404
در پاسخ به
بیش از صد هزار نفر کارزار امضا کردن برای وصل شدن اینترنت بین الملل...شما اهمیتی به اعتراض و خواست مردم نمیدید حتی اگه محترمانه و به صورت کارزار و هشتگ و کامنت های اینجا باشه#نه_به_اینترنت_ملی #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین‌الملل #اینترنت_آزاد