@user1768845958179 بهمن 1404در پاسخ به+ اسراییل حمله کرد چیکار کنیم؟ - اینترنت رو قطع کنید+ مردم اعتراض دارن ریختن خیابون چیکار کنیم؟- اینترنت رو قطع کنید+ اتحادیه اروپا(۴هزار کیلومتر اونور تر) سپاه رو تروریستی اعلام کرد، چیکار کنیم؟- اینترنت رو قطع کنیدبخدا ما هم خیلی دل خوشی نداریم هی بیایم اینجا، وصلش کنین این بیصاحابو
@user1765197670639 بهمن 1404در پاسخ به واگه برخی از ملت ما خائن نبودن اینترنت قطع نمیشد منتهی خائن زیاده جاسوس زیاده
@user1768845958179 بهمن 1404در پاسخ به ودو حالت بیشتر نداره یا اوضاع عادی و آرومه یا نیست؛ اگر آرومه چرا اینترنت به وضع عادی برنمیگرده، اگر آروم نیست چرا هی بیسچاری خبرنگارا صداسیما میلی تو شهر راه افتادن که به به چقد همه چی آرومه من چقد خوشبختم؟
@user1765197670639 بهمن 1404در پاسخ به واوضاع عادی نیست تمام هکرها پشت خط نت بین الملل هستند از اونطرف باید به مردم ارامش داد به بازار ارامش داد شما رئیس مملکت بودی چکار میکردی ؟!
@user1765197670639 بهمن 1404در پاسخ به وشاید من و شما اطلاع نداریم!!! کدوم حکومتی میاد خودش برای خودش فحش و **** بخره بزرگوار