6 روز پیشرهبر انقلاب: نظر دیگری داشتم اما به دلیل تعهد رئیس جمهور برای پاسداشت حقوق ملت، آن را پذیرفتم
رهبر معظم انقلاب در پیامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رؤسای جمهوری ایران و آمریکا تاکید داشتند: بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به…نمایش بیشتر
@Alyka86 روز پیشدر پاسخ به ووکی گفته وظیفه رهبری همینه؟ مگه شاهه. رهبر فقط خط مشی مشخص میکنه. مگه میشه به زور احمق ها به بهشت برد؟ همه کارارو رهبری کنه شما تو زندگیت میخوای چیکار کنی؟ شما حکومت جمهوری اسلامی رو با دیکتاتوری کثیف پهلوی اشتباه گرفتی
@Professor_Hichkas6 روز پیشدر پاسخ به وودر اون حالت بازوهای رسانه ای داخلی و خارجی جبهه ی نفوذ رهبر رو مقصر صلح نکردن اعلام میکردن تا جایگاه ولایت فقیه رو تضعیف کنن و به این بهونه تو جامعه تو جامعه گسست ایجاد بکنن
@user1778267338766 روز پیشدر پاسخ به وودیکتاتور نیستن که!نظر بقیه رو هم میشنوند خودشون هم نظری دارند به نظر جمع اهمیت میدن به نظر رئیس جمهور به عنوان کسی که توسط اکثریت انتخاب شده اهمیت میدن همین جاست تفاوت با دیکتاتوری مشخص میشه
@Farzand_iran6 روز پیشدر پاسخ به وورهبری وظیفه شون مشخص کردن خط مشی و نشان دادن راهه درسته، اگر قرار بود حرف فقط حرف ایشون باشه پس رئیس جمهور و مجلس و باقی مسئولین به چه دردی میخوردن، رهبر شهید بارها گفتن که وظیفه من روشنگری و یادآوری و تذکر است
@user1743767601226 روز پیشدر پاسخ به ووتا وقتی اینقدر سطحی هستیم هرچه سرمان بیاید حقمان است!!جناب بینام؛ وقتی تهدید به استعفا میکنند، وقتی گزارش میدهند که نمیشود کار کرد و... رهبری چه باید بکند؟لااقل درباره نامه ۲۹ فروردین با امضای پزشکیان به رهبری (گزارش شعام به رهبر) مطالعه و تحقیق کنید.
@user1781831532306 روز پیشدر پاسخ به وورهبری بهتر از هر کدام از ما با وظایف و اختیاراتشون آشنا هستن. بنابراین اینکه بگیم رهبری کارشون همینه دیگه و ...،اشتباهه