تعلیق غنی سازی=خیانت به مردم انقلابی ایران هزینه های زیادی صرف غنی سازی کردیم و خداروشکر به بهره برداری رسیدیم و در نیروگاه های برق و پزشکی هسته ای از غنی سازی اورانیوم استفاده میکنیم امریکا و هر کشور دیگری غلط میکنن که غنی سازی اورانیوم را برای ما ممنوع کنن
