6 بهمن 1404

پزشکیان: با مردم باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را تسلیم کند

رئیس جمهور در نشست استانداران گفت: اگر با مردم باشیم، برای مردم باشیم و برای کشورمان ایران فکر کنیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ما و مردم ما را وادار به تسلیم کند.
رفع فیلترینگ از شعارهای انتخاباتی شما بود جناب دکتر پرزیدنت.....حالا زدین نتا از ریشه خوشکوندین....ملت ...با شمان؟!عجبببببببببببب
18:48 - 6 بهمن 1404

19 واکنش
1811 بازدید