جزایر را با جنگ نمیگیرن. با دیپلماسی و به عنوان غرامت از ما میگیرن. متاسفانه مثل جنگ هشت ساله ما هنوز در دنیا منزوی هستیم و همه دنیا بر علیه ماست.هر چقدر در میدان قوی باشیم در دیپلماسی ضعیف هستیم. دیشب ما در سازمان ملل جنگ را باختیم.
15:22 - 21 اسفند 1404

74 بازدید