کسب کار ما که خوابیدتوی این مملکت هیچ سرگرمی نداریم چون پولش نداریمنت هم قط شد انگار یه لباس سفید برعکس تنم کردن وسط یه اتاق سفید بدون در و پنجرم،کدوم خدا و ایین میگه این بلا حق منه جوونه؟؟؟

ali بازنشر داد
@user17781551803025 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکسب کار ما که خوابیدتوی این مملکت هیچ سرگرمی نداریم چون پولش نداریمنت هم قط شد انگار یه لباس سفید برعکس تنم کردن وسط یه اتاق سفید بدون در و پنجرم،کدوم خدا و ایین میگه این بلا حق منه جوونه؟؟؟
ali بازنشر داد
@amirhes24 اردیبهشت 1405حاکمیت؟کدام حاکمیت!کاش اینهمه که دغدغه حاکمیت عدم دسترسی ملت به (غصب)اگاهی را دارید،حاکمیت بر بازار و کنترل تورم و قدرت خرید ملت را هم مساله میدانستید!اهمیتی برایتان ندارد! چون مسئله شما مردم نیست!اینترنت که باشد ********* مثل سیسمونی و کاظم صدیقی و علی انصاری ها و نون دونی خیلی ها به باد میرود!
ali بازنشر داد
@user17773126455823 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحالا که بیشتر از 30 میلیون جان فدا داریم باید همه را مسلح کنیم و هر کشوری رو که میتونیم به تصرف خودمون دربیاریم،دوباره امپراطوری دوران هخامنشیان را تشکیل بدیم.
این خبر حذف شده است.
ali بازنشر داد
@hamotagi216 اردیبهشت 1405این کتاب کمدی در مورد کشوری کوچیکه که چون ورشکست شده میخواد حمله کنه به ایالات متحده تا با زورگو نشون دادن آمریکا درخواست خسارت کنه و از ورشکستگی نجات پیدا کنه #اینترنت #اینترنت_آزاد
ali بازنشر داد
@user17764335958012 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمیگن طرف تیر برق رو تو چشم خودش نمیبینهولی مو رو تو چشم غریبه تشخیص میده
ali بازنشر داد
@Saraostovar13806 اردیبهشت 1405فرار به جلو در سایه اینترنت طبقاتی؛ پشتپردهنشینانی که برای مردم نسخه انزوا میپیچند!
در حالی که برخی فعالان رسانهای و مدعیان صیانت، با ادبیاتی تند خواستار قطع دسترسی عموم مردم به اینترنت بینالملل و محبوس کردن مردم در پیله اینترنت داخلی هستند، گزارشها از برخورداری این افراد از «دسترسیهای ویژه» پرده برمیدارد؛ تناقضی آشکار که نشان میدهد گویا «مضرات اینترنت جهانی» فقط برای مردم عا…نمایش بیشتر
ali بازنشر داد
@user1776433595805 اردیبهشت 1405در پاسخ بهترجیح میدم باقی عمرم رو تو کشوری مثل لیختنشتاین، کوزوو یا نپال سپری کنم. بدون هسته ایبدون جنگبدون مذاکرهنه نفتی برای طمع نه ثروتی برای چپاولعادی و معمولی ولی یه چیز ارزشمند داشته باشم که با دنیا عوضش نکنم. آرامش
ali بازنشر داد
@ItsAshraf31 فروردین 1405خلاصه کل مطالبی که فارس و صدا و سیما سعی میکنه به مخاطباش بگه:۷۸۱ KB
ali بازنشر داد
@Jaafar98728 فروردین 1405در پاسخ بهبه حنضله جونتون بگید میشه روزی بشه که یک نفر تصمیم نگیره اینترنت 90 میلیون رو قطع کنه؟ کی بگه بخورید ؟ چی بپوشید ؟ چی نپوشید ؟بجای 90 میلیون فکر نکنه؟ بجاشون تصمیم نگیره ؟ دست از دشمنی با دنیا بردارن بزارن نفس بکشیم ،زندگی کنیم؟
ali بازنشر داد
@user17688224475923 فروردین 1405در پاسخ بهاگه شرایط برعکس بود،ایران نتانیاهو همراه با 50 مقام اسراییلی رو میکشت،اسراییل اینترنت رو قطع میکرد رو مردمشهمین الان فارس و صداسیما بزن بکوب داشتن که ما کاری کردیم که 40 روزه اینترنت ندارن و ...ولی الان ترور مقامات و قطعی اینترنت نشانه پیروزی شده
ali بازنشر داد
@user170910044629057674927 فروردین 1405در پاسخ به وحقش و کجا بخواد؟؟ تو خیابون که جوابشو با تیر میدن سر هر خیابون منتظرن که یکی حق خودش و بخواد تا با تیر بزننش
ali بازنشر داد
@user17758650035626 فروردین 1405میریم ایتا، بله، روبیکا یه فایل ۱۵ مگی نمیتونیم تبادل کنیم باید کلی حجم رو کاهش بدیم!!!!!!!!ما نخواهیم شما پرمدعایان توخالی به ما خدمت کنید باید چه کسی رو ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟اینترنت رو درست کنید پوفیوزهاما گروگان شما نیستیم!
ali بازنشر داد
@user17730438529622 فروردین 1405در پاسخ بهاینا 70 نفر و اونا 300 نفر !!!رفتند مذاکره یا مسابقه طناب کشی؟
ali بازنشر داد
@farzandemalool321 فروردین 1405در پاسخ بهاگه با #اینترنت گیگی یک دو میلیون تومن و سیم کارت سفید موافقی ولی با وصل شدن نت برای همه مخالف تو یک انسان نیستی
ali بازنشر داد
@Khaste140421 فروردین 1405در پاسخ بهماشالا همه جای دنیا مذاکره کردیم فقط بورکینافاسو مونده ایشالا دور بعدی اونجا