28 دی 1404

پیام‌رسانی در «ایتا» فعال شد

امکان ارسال پیام در پیام‌رسان ایتا مجدد فعال شد.
من فقط از ی چیز میترسم و داره روانیم میکنه و ایشالا اینجوری نباشه اینکه مرحله بعدی اینا اتصال پیام تو گروه های این اپای بیخود داخلی باشه چون نمیشه تو گروه ها پیام فرستاد بقران مردم یا خودشونو میکشن یا . . .#اینترنت_بین_الملل #اینترنت_ازاد
14:53 - 28 دی 1404

10 واکنش
1536 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌RAPIDO-FOX‌
@Rapido28 دی 1404
در پاسخ به و
متاسفانه مرحله بعدشون همینه اینا تا میتونن میخوان لفتش بدن اینجوری که بوش میاد آخر هفته اینترنت بین‌الملل رو وصل میکنن