3 خرداد 1405

گشایش تنگه هرمز خلع سلاح کشورمان است!

۱- متأسفانه مسئولان و دست‌اندرکاران گفت‌و‌گو و تبادل پیام با آمریکا، از نتیجه گفت‌و‌گوهای انجام شده، گزارش دقیق و یا اطلاعات چندانی به افکار عمومی نمی‌دهند‌(!) ولی در همان حال، رسانه‌ها و مقامات و کارشناسان بیگانه که برخی از آنها در مذاکرات یاد شده دارای مسئولیت نیز هستند، در فاصله‌های زمانی کوتاه، …نمایش بیشتر
وظیفه هر سیاستمدار باید این باشد که به سمت صلح پایدار قدم بردارد. تنگه هرمز باید برای آینده بازدارندگی داشته باشد یعنی باید از این تنگه برای جلوگیری از بروز جنگ استفاده کرده نه با بستن ان جنگ را ادامه دهیم. هدف بازدارندگی یعنی مانع شدن از حمله است نه پیدا کردن جرات برای ادامه جنگ
23:57 - 3 خرداد 1405

16 واکنش
2347 بازدید