16 فروردین 1405

طباطبایی: ترامپ از شدت استیصال و عصبانیت به یاوه‌گویی افتاده است

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از شدت استیصال و عصبانیت به فحاشی و یاوه‌گویی افتاده است؛ حرامزاده احمق با دیوانگی پایه‌گذار یک جنگ تمام عیار در منطقه شده و هنوز رجز می‌خواند.‌
تصویر نمایه‌ی ‌کینگ تام مورلی‌
@Irani08616 فروردین 1405
در پاسخ به
دمت گرم عمو ترامپ بزن تمام زیرساخت هارو نابود کن با خاک یکسان کن نزار هیچی بمونه عشق فقط عمو ترامپ نجات دهنده ایران❤️

این خبر حذف شده است.

تصویر نمایه‌ی ‌کینگ تام مورلی‌
@Irani08616 فروردین 1405
یعنی واقعا نمی فهمید دارم تیکه میندازم به بعضی از افراد؟
@user17685703677116 فروردین 1405
پس چرا یه جوری مینویسی که واقعا داری به ترامپ میگی بابا.... تیکه ننداز برادر من ول کن
تصویر نمایه‌ی ‌کینگ تام مورلی‌
@Irani08616 فروردین 1405
وقتی سطح عقل بعضی از هموطن هام رو میبینم ناامید میشم💔
😂
20:38 - 16 فروردین 1405

1 واکنش
28 بازدید