اتفاقا جمله‌ی تو خبلی احمقانه تر بود. هروقت توهین به دیگران رو کنار گذاشتی مردم میان و جوابتو میدن.#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
تصویر نمایه‌ی ‌رامان‌
رامان

@ramanraman  •  4 اردیبهشت 1405

یعنی احمقانه تر از این جمله من نشنیدم توی عمرم !دقیقا مثل اینه بگی چرا پلیس اسلحه داره و من نه ؟
14:54 - 4 اردیبهشت 1405

1 بازنشر14 واکنش
13٫4k بازدید