رامان@ramanraman • 4 اردیبهشت 1405یعنی احمقانه تر از این جمله من نشنیدم توی عمرم !دقیقا مثل اینه بگی چرا پلیس اسلحه داره و من نه ؟
@ramanraman • 4 اردیبهشت 1405