خب خدارو شکر اقای لاریجانی هم بیانیشون رو دادنب امید خدا فکر کنم به زودی نت وصل بشه(مجدد به تمام خانواده هایی ک تو این اتفاق عزیزانشون رو از دست دادن تسلیت میگم.از ته دل میگم واقعا سخت است، خدا بهتون صبر بده و غم اخرتون باشه.دست همتون رو می فشارم و باهاتون شریک هستم تو این غم)