اقای جمهوری اسلامی با سرمایه اجتماعی خود چه میکنی ؟
۹۰درصد کسایی که امروز دسترسی به اینترنت پرو دارند ازجمله مخالفان جمهوری اسلامی و موافق جنگ علیه ایران هستند و یک شب هم در خیابان نیامدند.بعد جناب جمهوری اسلامی به اینها اینترنت پرو داده لابد برای تشکر.بعد مردم عادی پای کار کشور را از اینترنت بین الملل محروم کرده .این درد را کجا ببریم ؟
10:29 - 7 اردیبهشت 1405
جامعه

4 واکنش
378 بازدید