مسخره بازی به اسم اینترنت پرو
برای کسایی که نمیدانند اینترنت پرو چه نوع مسخره بازی است باید بگم دولت امده به افراد و نهادها و شرکت های خاص اینترنت با فیلترینگ کم داده و تلگرام را باز کرده و دو میلیون هم پول میگیرد . همین قدر بی قانون و سلیقه ایی.اگر تهدید امنیتی رفع نشده چرا باید عده ایی زیاد دسترسی داشته باشند و با هزینه
گران آن را بخرند.اگر رفع شده چرا همه دسترسی ندارند . سوال یک میلیون دلاری این است این طرح های ضعیف را که با سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی بازی میکند و به نفع موساد است را چه کسی طرح ریزی میکند ؟
10:37 - 1 اردیبهشت 1405

273 بازدید