5 اردیبهشت 1405

دیدار عراقچی با فرمانده ارتش پاکستان

وزیر امور خارجه ایران امروز با فرمانده ارتش پاکستان در اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.
« بلاتکلیفی مضرّ »ما در حالت جنگی هستیم یا جنگ تمام شده است؟ اگر در حالت جنگی هستیم چرا وقتی #نقض_آتش_بس می‌شود از این طرف پاسخی دریافت نمی‌کند؟وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید: منتظر چراغ سبز آمریکاییم برای نابودی تمدن ایران و دودمان خامنه‌ای، اما اینطرف انگار نه انگار.قرار بود کل #جبهه_مقاومت یکپارچه دیده شود ولی تعرض به لبنان تعرض به ایران تلقی نمی‌شود. قرار بود محاصره دریایی #نقض_آتش_بس باشد اما باز هم بر جبهه ما سکوت حاکم است.یا نیروهای نظامی ما مشکلی دارند یا برخی از سیاسیون در حال چانه زنی و زمینه چینی برای برگزاری دور دوم #مذاکرات و وارد شدن بحث هسته‌ای به مذاکرات علی‌رغم نهی قطعی رهبری هستند.🔺اگر مشکل نظامی است عرض می‌کنم: سیدمجید عزیز، آقای عبداللهی، برادران نظامی شما را به خدا دست بجنبانید.اگر مشکل سیاسی است از دست کسی کاری بر نمی‌آید جز مردم در خیابان!مردم عزیزتر از جانم! شما را به خدا، به جای فستیوالی برگزار کردن تجمعات و کنسرت مذهبی انقلابی، شروط رهبری را از مسئولین مطالبه کنید و به رهبری عزیز اعلان وفاداری در همه سختی های جنگ بنمایید.مگر رهبر فعلی انقلاب یکی از دلایل حضور و فریادهای ما در خیابان را برای تاثیر در نتیجه مذاکرات اعلام نکردند؟ بگذریم از اینکه رهبر شهید انقلاب مذاکره با تهدید را جز باج دادن و تسلیم چیزی نمی‌دانستند. به این جمله ترامپ نگاه کنید ببینید کدام آدم باشرفی حاضر به مذاکره با این ادبیات می شود:« اگر جمهوری اسلامی توافق نکند مسئله جمهوری اسلامی را به‌طور نظامی با زدن اهداف باقی‌مانده حل می‌کنم »چهارم اردیبهشت ۱۴۰۵شیخ اسماعیل رمضانی
13:27 - 5 اردیبهشت 1405

8 واکنش
6968 بازدید