21 اردیبهشت 1405
میشود بگویید چه نیازی به اپ های خارجی دارید؟ چون تقریبا تمامی اپ های خارجی نمونه داخلی اش توسط نخبگان کشور تولید شده است.#اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد
تصویر نمایه‌ی ‌Max Verstappen (1+1+1)‌
Max Verstappen (1+1+1)

@yoyomate1233  •  21 اردیبهشت 1405

من به اپ های خارجی نیاز دارم دیگه بسه وصل کنید 70 و نمیدونم چند روز گذشت

نمایش گزارش

میشه شما به من بگید با چه کوفتی میشه ترید کرد، برنامه نویسی کرد پژوهش کرد ، مقاله خوند و آغای سرباز ولایت .....وقتی دهنو باز میکنی قبلش یه تفکری هم بکن همون نخبگان کشور رو هوا نخبه شدن یا تو شکم ننشونجالب اینه تو همه شما قماش یه چیز مشترکه آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند
19:44 - 21 اردیبهشت 1405




1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌User‌
@user17757325772721 اردیبهشت 1405
اعصابتو خورد نکن کسی که نخواد بفهمه رو کاریش نمیشه کرد.