این اخبار رو می بینم و دارم تصور میکنم اگه جنگ مجددی با آمریکا و اسرائیل پیش بیاد، مسئولان عزیز با چه رویی می خواند از مردم درخواست پشتیبانی کنند. وقتی مردم رو در حد چهارپایان پایین آوردند.
ما هستیم خودم رو موشک بالستیک میبندم خشتک کله زرد رو نابود میکنیم مروز تخصصی ته دیگ و ساچمه پلو اورانیوم با درصد بالا تحویل درب واحد همراه با ساندیس گازدار اضافی