6 فروردین 1405

لیست اهداف جدید نیروگاهی اسرائیل برای موشک‌های ایرانی

بانک اهداف عملیاتی ایران در قلب اراضی اشغالی به‌روزرسانی شدند، شریان‌های حیاتی انرژی از جمله نیروگاه‌های «اوروت رابین» و «روتنبرگ»، میادین گازی «لویاتان» و «کاریش» و همچنین زیرساخت‌های کلیدی فناوری اطلاعات در تل‌آویو و حیفا، در صورت هرگونه اقدام خصمانه، در صدر فهرست اهداف قابل پاسخ قرار گرفته‌اند.
یه عده از دوستان همش ایراد میگیرن آژیر نداریم پدافند نداریم.اولا که بقول خودتون صدای جنگنده رو میشنوید دوما روبیکا هر شهر دهها کانال خبری داره فوری اطلاع رسانی میشه.سوما گیرم پناهگاه بود میرفتین؟نشستین خونه جلوی بخاری چایی جلوتون غر میزنید از جنگ.میتونید مثل اسراییلا یه ماه پناهگاه بمونید؟
22:00 - 6 فروردین 1405

81 واکنش
13٫9k بازدید



4 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌دلاور‌
@Delavar6 فروردین 1405
در پاسخ به و
یعنی اطلاع رسانی رسمی رو ول کنیم بچسبیم به ۴ تا کانال روبیکایی که هرکسی میتونه توش هر شایعه ای بنویسه؟خودت بمال جدیده؟

@ZioNatzi_IsraPIG6 فروردین 1405
در پاسخ به و
ما که تو جنگ صدام ملعون هم،خونه میموندیم با اینکه آژیر مضخرف خطر اعصابمون رو خورد میکرد بازم به پناهگاه زیر زمینی سر کوچه نمیرفتیم!انگشت سبابه درگوش آیت الکرسی گویان رو به آسمان پرواز موشک و جنگندهای صدام رو نظاره میکردیم و حرص میخوردیم چرا یه موشک نداریم که تلافی کنیم.روزهای شیرینی بود!

تصویر نمایه‌ی ‌ندای ایران‌
@user1773745616216 فروردین 1405
در پاسخ به و
خفه خون بگیر بابا

@user17091013263062283197 فروردین 1405
در پاسخ به و
کمتر چرت بگو