همزمان با فراخوان پهلوی از ساعت ۶ عصر شنبه ۲۰ دی ماه، خبرنگاران فارس در سطح شهر و محلات و خیابانها و میادینی که شبهای قبل محل تجمع برخی مردم و اغتشاشگران بود، حضور پیدا کردند.
انشاءالله به یاری خدا این فتنه هم می خوابه فقط این عنترنشنال چی می گه که امشب تهران و مشهد و اهواز و.... به شدت شلوغه حتی بیشتر از دیشب فیلم هایی هم که نشون می ده واقعا شلوغه و دارند جشن می گیرن و از شادی ترقه کهکشان و فلش های گوشی هاشون رو روشن کردن اصلا مزدور هایی که برای این شبکه فیلم می فرستند چطوری به اینترنت دسترسی دارند واقعا اعصاب آدم خورد می شه