@user170910005545968205028 فروردین 1405در پاسخ به وچرا با f4 نرفتین بجنگین و اسمون کشور اتوبان بود ؟
@Formerly_supreme_midfielder29 فروردین 1405در پاسخ به وجمله آخرت واقعاً درست بود، الآن واقعاً شگفتزده شد، از اینکه فهمید هنوز هم f4 میتونه پرواز کنه