تحریم خرید خودرو؛ راه مردم برای مقابله با افزایش غیرمنصفانه قیمت
با سلام به هموطن عزیزم با توجه به افزایش قیمت بی ضابطه و سرسام آور برخی خودروسازها و در صدر آنها شرکت ایران خودرو، تمام مردم ایران از فردا خرید از این خودروساز را تحریم میکنیم واقعا شرم اور است در شرایطی که مردم زیر بار فشار اقتصادی هستند و دشمن در پشت مرزها تهدید میکند، این خودروساز باری مضاعف به مردم تحمیل می کند و با افزایش چند صد میلیونی خودروهای تولیدی، بازار خودرو را به هم ریخته و خودرو دار شدن را به ارزوی مردم تبدیل میکند! چه فرقی است بین دشمنی که اقتصاد را به هم میریزد و خودروسازی که با گرانفروشی سرسام اور فقط به جیب خود فکر میکند و بازار را به هم مبریزد از مردم عزیز خواهش میکنیم به منفعت طلب های گردن کلفت نشان دهند که عزم مردم بر هر ناعدالتی فائق میاید اگر امروز مقابله نکنیم از فردا همه تولید کننده های خصوصی مردم را زیر فشار اقتصادی له خواهند کرد. بدتر انکه با کمال وقاهت تهدید کرده است که تولید را متوقف میکند!!! چپی و راستی، مذهبی و غیر مذهبی، با حجاب و بی حجاب با هم همراه شوید و درس عبرتی به گرانفروشان بدهید تا اخرین بار باشد برای مردم خط و نشان میکشند هموطن نشان بده که سرنوشتت به دست چپاول گران و گرانفروشان نیست ...
پویشهای مردمی، گروههای مردمی، عموم مردم ایران زمین، شرکت ایران خودرو
