30 دی 1404

تفسیر زیبای زن زندگی آزادی توسط پهلوی

حالا که توی این روزها بحث زن و پهلوی داغه، مناسبه نظر محمدرضا درباره زن رو بدونیم
تو حکومت فعلی هم خیلی با زنها محترمانه برخورد نشده ، تا چند وقت پیش تو چهارراهها ون میذاشتن و زن و دختر مردم رو میبردن و هزاران زن تو این حکومت تحقیر شدن بعدم تو دولت قبلی زنها رو وسط خیابون بخاطر حجاب از ماشین پیاده میکردن و بقیه ماجرا . باز دم پزشکیان گرم جلوی این کارهای تحقیرآمیزو گرفت .
03:37 - 1 بهمن 1404

9 واکنش
551 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
@Lync71 بهمن 1404
در پاسخ به و
آها پس محترمانه یعنی تام مورلی ولی سوار ون شدن میشه بی احترامی!حجاب همونقدر که برای زن واجبه برای مرد هم واجبهاگه زن بی حیا سوار ون میشد مرد بی حیا هم سوار ون میشدشماها دلتون نه واسه احترام زن میسوزه نه بفکر حقوقشیناین اسلامه که احترام و حقوق واقعی زن رو با پوشش از چشمان آلوده افرادی هیز حفظ میک…نمایش بیشتر