خبرنگاران و کاربران شبکههای اجتماعی به نمایش شجاعانه بازیکنان تیم ملی ایران مقابل بلژیک در ورزشگاه سوفای لسآنجلس واکنش نشان دادند و تیم ملی را تحسین کردند.
اینها هم باید قبل بازی به دکتر قلب وعروق اقتدا می کردند گریه وزاری راه می انداختند بدبختیم بیچاره ایم نان نداریم در تحریم هستیم در محاصره یک بشکه نفت نفروختیم لباس نداشتیم هواپیما نبود پیاده امدیم امریکا ما را اذیت کرد دلم برای مامانم تنگ شده گریه می کردند ننم غریبا در می اوردند تا ناتوانی اگر داشتن